0
Τηλεφωνικές Παραγγελίες: 27220 24494 & 496 | Δευ-Παρ: 10:00-18:00 Σαβ.: 10:00-15:00

Επιστροφές & Αλλαγές

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
 

Ο πελάτης έχει δικαίωμα να ζητήσει την υπαναχώρηση από τη σύμβαση πώλησης σύμφωνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στα άρθρα 3 επ. του Ν. 2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Σε αυτή την περίπτωση η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή δεν πρέπει να ξεπερνά τις 14 ημερολογιακές ημέρες. Ο πελάτης θα επιστρέφει τα προϊόντα στην επιχείρηση εντός 14 ημερολογιακών ημερών και τα χρήματα θα επιστρέφονται στον πελάτη εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία λήψης του προϊόντος συνοδευόμενο με την απόδειξη ή το τιμολόγιο ειδάλλως τα χρήματα δε θα επιστραφούν. Σε περίπτωση που έχει προηγηθεί αλλαγή προϊόντος θα ισχύει η ημερομηνία πρώτης παραλαβής και όχι η ημερομηνία παραλαβής της αλλαγής. Προϊόντα τα οποία υπόκεινται στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ δεν συμπεριλαμβάνονται στους όρους επιστροφής χρημάτων.

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΘΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ (σε περίπτωση που έχει προηγηθεί αλλαγή θα επιβαρύνεται και το κόστος της αλλαγής). Σε περίπτωση υπαναχώρησης, η συσκευασία του προϊόντος δεν πρέπει να έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση και τα προϊόντα να μην έχουν χρησιμοποιηθεί, άλλως ο πελάτης θα ευθύνεται για την όποια μείωση της αξίας τους.

 

Στις περιπτώσεις που το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το κατάστημα αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.

 

Σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

Οι αλλαγές καθώς και η επιστροφή χρημάτων γίνονται στη τρέχουσα τιμή των προϊόντων.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΕΙ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΕ ΕΣΩΡΟΥΧΑ, ΚΑΛΤΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΓΙΟ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΥΝΑΜΕΙ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 3(ιβ) παρ. ε του ν. 2251/1994. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ( ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΡΝΗΣΗΣ: ΚΟΥΤΙ ΤΗΛΗΓΜΕΝΟ ΜΕ ΤΑΙΝΙΑ)

ΑΛΛΑΓΕΣ

Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή του προϊόντος με άλλο προϊόν, η επιχείρηση θα εξετάσει το αίτημά του (ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΕΚΤΗ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΤΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΕΙΤΕ ΜΕ E-MAIL) σύμφωνα με την διαθεσιμότητα των προϊόντων που θα αφορούν στην ίδια σεζόν. Σε περίπτωση που το προϊόν για το οποίο ζητείται η επιστροφή αγοράστηκε με έκπτωση ή με κάποια προσφορά, η αλλαγή θα γίνεται μόνο με προϊόντα που θα βρίσκονται αντίστοιχα σε έκπτωση ή προσφορά .Η αντικατάσταση του προϊόντος γίνεται μόνο εφόσον έχουμε παραλάβει το προϊόν το οποίο πρέπει να αντικατασταθεί.

Για Ελλάδα

Για παραγγελίες άνω των 49 € η αλλαγή είναι δωρεάν.Για παραγγελίες από 48,99 € και κάτω η χρέωση είναι 3€ για την αλλαγή.

Εκτος Ελλάδας

Για παραγγελίες εκτός Ελλάδας η επιστροφή και η αλλαγή επιβαρύνει τον πελάτη με δικά του έξοδα.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων που εμπεριέχεται μέσα δώρο δεν θα γίνεται επιστροφή χρημάτων χωρίς να επιστρέφεται το δώρο.

Η επιστροφή χρημάτων ισχύει μόνο για το ηλεκτρονικό κατάστημα και όχι για τα φυσικά καταστήματα.
Προς διευκόλυνση των πελατών μας βρίσκεται διαθέσιμο στην ιστοσελίδα μας σχέδιο φόρμας υπαναχώρησης, την οποία μπορούν οι πελάτες να μας αποστέλλουν αφού συμπληρώσουν τα απαιτούμενα πεδία. Η διεύθυνση επιστροφών είναι Αριστομένους 6, 24100 Καλαμάτα – Τηλ 27220 24494-496.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, αφαιρείται από το ποσό επιστροφής 5 ευρώ για την πρώτη αποστολή.

Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων που έχει προηγηθεί αλλαγή, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα όλων των προηγούμενων αλλαγών.

Οι επιστροφές θα γίνονται μόνο με την εταιρεία την οποία θα υποδείξουμε εμείς στον πελάτη.